Monotonia cichego życia pobudza umysł do twórczości Albert Einstein
Blog > Komentarze do wpisu

Prezentowo-zakupowo-niespodziankowo

 

Dwa tygodnie temu bylam w Polsce,krotko,szybko,pogoda nas nie rozpiescila ale i tak  nie narzekam ,fajnie bylo imprezowo i spotkaniowo :)

Zdazylam tez spotkac sie z Mama  Anki    Pania  Iwonka  , spotkanie   klatkowe ze wzgledu na moje leki windowe ale niezwykle mile  , pogadalysmy ,posmialysmy sie no i tez obdarowalysmy.

Pani Iwona przywiozla mi piekne pamiatki z Grecji ,bylam bardzo zaskoczona zawartoscia cudnej tytusi :)

Prosze mi tylko zdradzic Pani Iwonko co na tej wstazce pisze ?

 

 

prezentodPaniIwonypazdziernik2016

A w tytusi  w niebieskich odcieniach dywanikowa  zakladka ,jak dla mnie cudo i bardzo trafiony prezent :)

prezentodPaniIwonypazdziernik2016a

 Widokowka  z pozdrowieniami z Grecji,te niebieskosci :)

prezentodPaniIwonypazdziernik2016b

  A zawiniątko w szarym papierze .....

prezentodPaniIwonypazdziernik2016d

 

 .....skrywalo przeslicznej urody filizanke z talerzykiem w tulipankowe motywy  

zawiazana wstazeczka

 

prezentodPaniIwonypazdziernik2016e

 i juz bez ,cudnosci

prezentodPaniIwonypazdziernik2016f

 Do tego grzancowa  herbatka, ktora wlasnie popijam ,jest pyszna polecam :)

prezentodPaniIwonypazdziernik2016c

 W torebce bylo jeszcze cos od Anki  a to kilka zdjec ponizej :)

Pani Iwono :Dziekuje za spotkanie ,za przesympatyczna rozmowe i wspaniale prezenty ,ktore mnie powalily ,dech zapiera .

Nastepnym razem umawiamy sie na kawe we czworke :)

 

 

 

Przywiozlam tez wspaniale prezenty od mojej Mamy  

Pozazdroscilam Ance tego wspanialego pawia a dla mojej mamy to zaden problem ,cyk  i mam pawia :)

prezentyodmojejMamypazdziernik2016

 Obiecane naparstki porcelanowe i metalowe

prezentyodmojejMamypazdziernik2016c

Z wycieczki w gory przywiozla mi tez rewelacyjne pamiatki

Figurka Matki Boskiej z Dzieciatkiem recznie rzezbiona z drewna hebanowego

prezentyodmojejMamypazdziernik2016d

Talerzyk na  herbate z lawendowym motywem

 

prezentyodmojejMamypazdziernik2016a

Dwa magnesy na lodowke z sowkami i pamiatkowy

prezentyodmojejMamypazdziernik2016b

 I moja skromna lodowkowa kolekcja

prezentyodmojejMamypazdziernik2016e

 Oprocz tego Mama obdarowala mnie mnostwem innych rzeczy , Dziekuje to chyba za malo za te wszystkie cudownosci .

 

Zdazylysmy tez z Mama szybko odwiedzic Bedzin male targowisko  i tradycyjnie  zakupy u Edyty w Pasmanterii Inspiracja


Tym razem skromnie ale tresciwie : 3 kanwy w rozmiarze 20ct biala, ecru i slodka  w kropeczki :)

zakupyuEdytypazdziernik2016 zakupyuEdytypazdziernik2016a

I polecana juz dawno przez Anke-Pieguche  tablice magnetyczna. Mowila ,ze to super gadzet robotkowy i musze Jej przyznac racje  :) Swietnie trzymie kartke z wzorem ktory juz mi sie nie gniecie a  dzieki linijce mozna zaznaczyc  miejsce swojej pracy .

zakupyuEdytypazdziernik2016c

 

Zestaw karteczkowy z Orchidea,ktory podarowalam Mamie

zakupyuEdytypazdziernik2016d

I obiecane powyzej zdjecie  z prezentem od Anki , ktory sobie wycyganilam: schemat i resztki mulin z zestawu :)Ten listek zachwycil mnie od pierwszego wejrzenia dlatego jako pierwszy "wskoczyl" na moja nowa tablice:)

Dzieki Anka ,ze szukalas i znalazlas specjalnie dla mnie :)

odAnkipazdziernik2016

 

 

Od Kuzynki mojego Meza dostalam swietny prezent promujacy nasza Polske :) siatka z ludowym motywem :)

 

odBasipazdziernik2016

 

 

No i przywiozlam tez ksiazke w wygranym Rozdaniu nr 107 :) w Zaciszu wyśnionym

odMagdalenypazdziernik2016

 Rowniez dziekuje za wspaniale rozdawajki w ktorych chetnie biore udzial :)

 

Dziekuje jeszcze raz Wszystkim razem i kazdemu z osobna bardzo,bardzo mocno za Wasze dobre serducha :)

 



Dziekuje rowniez  za poprzednie komentarze ciesze sie ,ze zagladacie ,pozdrawiam goraco

sobota, 29 października 2016, damar5
Komentarze
2016/10/29 22:55:26
wracałaś do domu obdarowana od serca, same wspaniałe rzeczy.
-
2016/10/30 08:53:00
Ale slicznosci dostalas od pani Iwonki moje to takie skromniutkie caluski
-
Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
2016/10/30 10:33:51
Całe mnóstwo wspaniałych prezentów!
Śliczne są te zakładki od Pani Iwony, które dostałyście z mamą.
Miałaś do mnie pisać. Czegoś szukałaś.
Cieszę się, że tablica magnetyczna dobrze Ci służy!
-
2016/10/30 17:54:55
Napis to se musisz sama przetlumaczyc, skad mamy wiedziec co tam jest? :P Greckiego nikt z nas sie nie uczyl, a az tak sie czlowiek nie umie z nimi dogadac:P
Ty, a gdzie sa takie dywaniki? W Niemcowicach sprzedaja? Mnie to sie zawsze kojarzy z ikonami, ale Ty masz zawsze ciekawe skojarzenia :D
Ale te filizanki cudne! Wow, ile to prezentow przywiozlas i najwazniejsze, ze wszystkie dojechaly do Niemcowic:P:P:P
Ale najbardziej to mnie zszokowal porzadek w magnesach! Dana, dobrze ze mojej lodowki w US nie widzialas, bo padlabys na zawal:P
Fajnie, ze tablica sie sprawdza, ale jakas wybrakowana. Moja ma linijke, jeden dlugi i dwa krotkie magnesy i jakos nie wyobrazam sobie uzywania tylko dwoch rzeczy, przeciez trzeba wzor przytwierdzic z czterech stron. Tablice mam od kilku lat ale nie pomyslalam, zeby uzywac linijki do zaznaczania miejsca haftowania. Dzieki za pomysl!
-
Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
2016/10/30 18:54:30
Danusiu, szaleństwo! :) Piękne pamiątki:)
-
2016/10/31 00:45:29
Same wspaniałości przywiozłaś! Ten hafcik z listkiem jest prześliczny.
-
2016/10/31 09:01:18
Same piękności pokazałas.
To ja sobie jeszcze raz poogladam ;)
-
2016/10/31 11:33:49
Wow, przepiękna jest ta podusia z pawiem!!!
-
Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
2016/11/02 08:40:35
Fajne niespodzianki i prezenty , a papierowa torba z wstążka z napisem greckim jest z sklepu kawowego z Prevezy gdzie jest sprzedawana jest przede wszystkim różnego rodzaju kawa i do niej dodatki czyli filiżanki, łyżeczki, kawiarki i najróżniejsze greckie gliko czyli słodkości. Sam napis nie wiem co znaczy ale pewnie powiązany jest z asortymentem sprzedawanym i z tym sklepem- to tyle wyjaśnień, pozdrawiam jesiennie - Iwona
-
2016/11/02 22:13:40
Same piękne rzeczy :) Patrzę i patrzę.
-
2016/11/04 10:33:55
Filiżanka z Grecji jest przecudna!
-
2016/12/19 08:32:09
Bogato w tym wpisie :)
-
2016/12/19 13:55:30
Booosz....bogactwo i dostatek w jednym poście !
Cudów ,różności i śliczności tu mnóstwo...a nam biednym pozostaje jeno pooglądać i popodziwiać :)
Zazdroszczę okrutnie:)