Monotonia cichego życia pobudza umysł do twórczości Albert Einstein
Blog > Komentarze do wpisu

Bliźniacze prezenty

Podczas mojego ,mozna powiedziec, weekendowego pobytu w Polsce wpadla do mojej Mamy Anka Mikolajkowa z dwiema olbrzymimi tasiami wypelnionymi prezentami.Dostalysmy z mama calkiem podobne stad ten tytul :) Poszalala Anka ze swoja Mama jak zwykle ,w wypelnionej po brzeg torbie zmiescilo sie mnostwo cudownosci :)

 

Katalog ,wzorki i kartka z miasteczka Reszel

odAnkilipiec2016

 Slodka skrzyneczka na drobiazgi z sowka

odAnkilipiec2016a

Koraliki,motylkowa klamerka,bransoletki i kawa na zimno

 

odAnkilipiec2016b

Drewniany motylek ,lampion z motylkiem,solniczka w ksztalcie naparstka i piernikowa mydelkowa gwiazdka

 

odAnkilipiec2016c

 

Ramka z motylkami,dla wielbicielki wszelakich motyli motylkowe prezenty sa trafione w dziesiatke:)  I dodatkowo przecierana ramka w niebieskim kolorze

odAnkilipiec2016e

Anka nie zapomniala rowniez o nowym naparstku do mojej kolekcji  z Ketrzyna z misiem i choinkami ,cudny jest.Zdjecie naparstka "skradlam" za zgoda Wlascicielki z Jej bloga :) bo piekne i wyrazne wyszlo :)

 

odAnkilipiec2016f

 

I na koniec swietny hafcik serduszkowy oczywiscie w najlepszych na swiecie kolorach :)

odAnkilipiec2016g

 

 

Anka ,zaskoczylas nas obie ,bylysmy  z Mama zszokowane tym wypasem ,dobrze ,ze moja Mama nie stracila glowy i pomyslala o upominku dla Ciebie bo ja nie bylam zupelnie przygotowana :(

Dziekuje za wszystko ,Tobie i Twoim Rodzicom  :)

 

Chcialam na koniec dodac ,ze wszystkie zdjecia sa dzieki uprzejmosci mojej Mamy :) bo ja sierota cala ta tasie zostawilam w Polsce ,ale co sie odwlecze to ....... nastepnym razem zabiore :)Mamus dziekuje za pomoc ,cmok :)

 


 

Na polu robotkowym ciszaaaaaaa ,nie ciagnie mnie do niczego ,nawet nie spogladam na robotkowe pudelko , czekam az mi sie odmieni :D

Pozdrawiam i zycze dalszych wspanialych wakacji :)

wtorek, 02 sierpnia 2016, damar5
Komentarze
2016/08/02 23:31:21
Oj, Ty gapo:P Ale przynajmniej widzialysmy sie przez chwile. Choc liczylam na nasze coroczne klachy, ale Ty mialas krotki urlop, a ja wcale:(
Moze kiedys znowu nam sie uda spotkac:) Fajnie, ze prezenta sie spodobaly, niebieskie korale od Matkasa:)
Dziekuje za to krotkie spotkanie, do ktorego Was przymusilam i dziekuje Pani Neli za prezenty!
-
2016/08/03 07:08:32
Super prezenciki dostalysmy Anka z mama zaskoczyly nas milo Ja nie bylam przygotowana i skromniutko dalam Latarnia juz zrobiona wiec resztki spakowane i czekaja caluski!!!
-
Gość: Matkas, *.gazeta.pl
2016/08/03 08:08:29
Ponoć fajne te wasze spotkanie - pełny spontan, ale tak jest najlepiej chociaż przez chwilę bo dobrze mieć przyjaciela na dobre czy na złe. Pozdrawiam - Iwona
-
2016/08/03 08:12:30
Przepiękna niespodzianka!!!
-
2016/08/03 11:46:47
Fantastyczne prezenty !
-
2016/08/03 12:01:07
Prezentów tyle, że dech zapiera. A wszystko cudne.
Fajnie mieć taką Ankę Mikołajkową co to z wielkimi torbami po świecie chodzi i prezenty niespodziewanie przynosi:))
Pozdrawiam serdecznie
-
2016/08/03 14:13:30
Cala masa fantastycznych prezentow. Pozdrawiam i przesylam troche checi na robotki.
-
Gość: Marta, *.gazeta.pl
2016/08/03 17:34:00
Piękne prezenty, fajnie że udało wam się spotkać
-
2016/08/03 20:58:07
Motylkowa ramka cudowna.
Całość obłędna.
-
2016/08/07 18:20:42
wspaniała tradycja z tymi spotkaniami u was, prezenty przecudne! piernikowe mydełko na pewno wywołuje uśmiech na twarzy podczas mycia :))) rewelacja!
-
2016/08/07 20:27:19
Super prezenty. Wspaniale dostać rzeczy trafione na 100%.
-
2016/08/26 14:57:53
jak tu dużo śliczności :-)
-
2016/08/29 22:25:56
Cudownie dostać takie upominki! Brzydko zazdroszczę...
-
2016/09/07 10:50:20
Świetne prezenciki :) Dopisałam pkt. w moim candy dla osób z bloxa.Proszę dopisać się w komentarzu pod candy.Pozdrawiam.